2012 m. balandžio 27 d., penktadienis

Elektroninės parduotuvės optimizavimas - kategorijų ir subkategorijų optimizavimas.

  Dažniausiai, elektroninės parduotuvės prekiauja įvairiomis prekėmis, o šios būna suskirstytos į tam tikras kategorijas, bei subkategorijas. Kiekviena kategorija yra elektroninės parduotuvės elementas, todėl suprantama, jog elektroninės parduotuvės optimizavimas, be atskirų kategorijų ir subkategorijų optimizavimo, būtų neveiksmingas.


  Kodėl svarbu optimizuoti kategorijas ir subkategorijas, kuomet atliekamas elektroninės parduotuvės optimizavimas? Priklausomai nuo prekės ypatumų, žmogus ieško arba konkretaus prekės modelio (pvz. tam tikro išmaniojo telefono modelio), arba tam tikros kategorijos prekių (pvz. sieninių šviestuvų), kur prekės modelis nėra itin akcentuojamas. Taigi, norint, kad elektroninės parduotuvės optimizavimas būtų visapusiškas ir efektyvus, būtina optimizuoti visus parduotuvės elementus.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą